dimecres, 11 de febrer del 2009

Si a l’Antàrtida neva i tot!!!

Hola de nou, amics!! Després de tirar-me força dies sense escriure, crec que tinc fotos prou interessants que m’animen a fer-ho.

Una de les coses que m’havien dit varies persones és que cada dia, quan observes la badia, aquesta té un aspecte diferent. Doncs ahir tenia aspecte de postal de Nadal.


Em vaig despertar i en sortir del iglú una mica més i em foto de lloros, la base de fora estava completament gelada i relliscosa a més no poder. Tant, que vaig entrar a dins per avisar als meus companys que anessin amb compte si no volien baixar per la via directa.

Durant tot lo matí va nevar amb ganes, però la cosa va empitjorar amb el vent, cap allà a les 12 del migida. Durant alguns instants vents sostinguts d’entre 40 i 50 km/m i amb ratxes de fins a 90 km/h, al pla. Per sort no vaig haver de pujar al Pico Radio, doncs alguns companys van pujar al Monte Sofía, que està lleugerament més amunt, i per poc no se’ls emporta.

Pel que fa a la feina, sense ser excessivament optimista, puc dir que el final de campanya ha estat un èxit. Des de l'1 de Febrer fins al 12, el transmissor ha funcionat quasi tots els dies i des de Barcelona em comenten que s'han rebut força bé les dades. Llàstima d'haver tingut tants problemes al principi, sinó segurament estaríem parlant d'un èxit rotund. 

Us deixo amb un recull de fotos del dia de la nevada. Una abraçada i fins aviat!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada