dimarts, 24 de febrer del 2009

Bye Bye Antarctica!!

Hola a tots/es,

Fa ja uns quants dies que vaig abandonar (per sempre¿?) la Illa Livingston amb la feina feta (sempre millorable, sóc poc conformista). Durant les últimes hores d'estància a la BAE varen succeïr un futimer de coses, d'entre elles la visita d'en Calleja, aquell que fa el programa "Desafío extremo" a Cuatro. Suposo que d'aquí uns 6 mesos o més sortiré una miqueta per la tele.


Com s'acostuma a dir en aquests casos... és un tio de lo més normal, vaig xerrar força estona amb ell i em va caure bé. Li vaig explicar una mica de què anava el meu projecte i com li passa a molta gent, ho va veure com si fos bruixeria, diguem-ne que va quedar força impressionat. Tant, que em va demanar una tarjeta de contacte. Al no tenir-ne (i menys a l'Antàrtida) me'n vaig fabricar una amb uns minuts, cosa que el va acabar d'impressionar (tampoc era res de l'altre món!).

"L'endemà", i ho poso entre cometes perquè eren les 4:30 de la matinada, havent anat a dormir a la 1:30, ens vam despertar per començar a carregar les maletes, posar-nos et vestit de supervivència i anar cap al "Las Palmas", on varem sofrir un "Mini-Drake", que tan sols va durar 8 hores, les necessàries per arribar a la King George Island, on en un moment o altre agafaríem l'avió. Aquí algunes fotos de despedida de la Illa Livingston.

Després d'un retard d'un dia pel tema de poca visibilitat i un temporal horrorós, varem sortir de la illa camí a Punta Arenas, però abans varem poder fer una mica de turisme per aquella illa, on hi ha un futimer de bases de diferents països.

Abans de despedir-me, us deixo amb un recull de fotos de la flora de la Illa Livignston. Quan veus les imatges sembla mentida que estes fotos siguin de l'Antàrtida:



Fins d'aquí no res, ara sí!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada