divendres, 30 de gener del 2009

Des de 12696 Km de casa






Des de 12696 Km de casa



Hola de nou! Que tal porteu el vendaval? Aquí els últims dies fa bastant bon temps, ningú diria que estic a l’Antàrtida!!!

Després d’uns inicis força desastrosos amb els que vaig tindre tots els problemes haguts i per haver, just quan el meu company d’aventura antàrtica va marxar, sembla ser que la pau torna a la vila del pingüí (i mai millor dit!).

Aquest cap de setmana he pogut descansar i fer activitats alternatives, que ja tocava!!! Diumenge varem fer un partit de futbol entre els científics, tècnics, guies de muntanya i el personal que treballa en la remodelació de la Base (queda pendent explicar això últim). Un partit d’autèntica costellada en el que el meu equip va guanyar 4 a 2, inclús vaig fer un golet i tot!!!

Després d’això, els que anem sempre a última hora, vam fer el cartell del nostre poble/ciutat. Pel que fa a la distància de 12696 Km és just des del mòdul d’habitabilitat de la base fins exactament meva casa, segons el Google Earth.

No sé si es pot observar lo suficient en les fotos, però les lletres estan fetes en relleu. Per ser que jo sóc un zero a l’esquerra fent manualitats (roço la inutilitat), em sento força orgullós del resultat. De fet, el greuge comparatiu fa que me’n senti una mica més orgullós i tot.

De moment això és tot, vaig a seguir treballant.


Xeics!! Va per valtros!!!!

4 comentaris:

  1. Però quina aventura està vivint aquest nano de Benissanet!! Al teu poble ja poden estar ben orgullosos de tu, estàs fet tot un científic.I a sobre el nom de la teva terra present!

    Aquí t'esperem amb els braços oberts, ansiosos perquè ens contis les teves anècdotes pingüinístiques.

    Petons! D'aquí res ens veiem ;)

    ResponElimina
  2. Per cert, suposo què encara que ho escrigui en el teu nom (Nèn), saps qui sóc!!

    Trinity87.

    ResponElimina
  3. PAP como te aburres...no veassss eso de que tienes tanto trabajo....POLLAS!!!!!!

    ResponElimina
  4. jajjajajajajjajajjajajajajajajajajaj
    pero maria eugenia!!! no le hundas el blog!!!! XDXDXDXDXD

    ResponElimina